اولین نشست تخصصی «دورهمی فناورانه » در حوزه برق الکترونیک و فناوری اطلاعات

23 05 2022 07:18
کد خبر : 6820226
تعداد بازدید : 628

اولین نشست تخصصی «دورهمی فناورانه » در حوزه برق الکترونیک و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در راستای انسجام بخشی به فعالیت های فناورانه ، پرهیز از فعالیت های جزیره ای و سیاست گذاری و اجرای برنامه های مشترک در این حوزه، شورای هماهنگی مدیران مراکز رشد در دانشگاه ها و پارک علم و فناوری( دانشگاه بوعلی سینا- دانشگاه علوم پزشکی- دانشگاه صنعتی- دانشگاه آزاد اسلامی- دانشگاه فنی و حرفه ای – پارک علم و فناوری استان همدان) تشکیل گردید یکی از برنامه های پیش بینی شده برگزاری نشست های هم اندیشی واحد های فناور در حوزه های تخصصی بود که اولین نشست تخصصی در حوزه برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار گردید در این نشست 70 نفر از فناوران و صاحبان شرکت های فناور این حوزه،ریاست پارک علم و فناوری و مدیران مراکز رشد و نوآوری شرکت نمودند.

در ابتدای جلسه دکتر سید منوچهر حسینی ضمن عرض خیر مقدم هدف از برگزاری این نشست ها را هم افزایی، انتقال تجربه و ایجاد شبکه تعاملی بین واحد های فناور عنوان نمودند. در ادامه جناب آقای مهرداد ملک محمدی مدیرعامل شرکت تاپین که یکی از  بزرگترین شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه فناوری های نوین در حوزه حمل و نقل و پست     می باشد و فعالیت رسمی خود را  از همدان آغاز نموده است به بیان فرایند فعالیت ها، چالش ها و نقاط قوت و ضعف فعالیت ده ساله خود پرداختند.

 در بخش بعدی برنامه جناب آقای دکتر رجبی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی، جناب آقای جمشیدی مدیر مرکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری و جناب آقای مهندس بهرامی مدیر عامل شتابدهنده هم پیوند به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

بخش نهایی نشست به واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان حاضر در جلسه اختصاص یافت که این واحد ها به معرفی شرکت و زمینه فعالیت خود پرداخته و در ادامه با یکدیگر به تعامل و گفتگو پرداختند.